Обратный звонок
Заполните все поля*
Отправить
Спасибо, мы Вам перезвоним!
Корзина товаров
  • Всего:
  • 0 шт.
  • 0 грн.
Корзина товаров
  • Всего:

Гарантійна підтримка запасних частин Bosch



Розгляд гарантійних випадків компанією Bosch на всі вироби власного виробництва.

Гарантійний термін - 12 місяців з моменту продажу. Покупець, при виникненні у нього претензій до якості виробів марки Bosch, за своїм бажанням звертається за місцем знахождення до продавця, або на найближчий авторизований Бош Авто Сервіс чи Бош Дизель Сервіс/Центр.

 

Адреси та контакти СТО на сайті: www.bosch.ua або по телефону лінії технічної підтримки Bosch: 0 800 500 303

 

У випадку, якщо покупець не згоден з прийнятим рішенням на авторизованій СТО компанії Bosch, він має право провести незалежну експертизу в:

ДП «ДержавтотрансНДІпроект»

м Київ, проспект Перемоги, 57,

Контактна особа Брегіда Ф. М.,

Тел.: (044) 201 08 06

Одеський національний політехнічний університет,
центр «Надійність»

м Одеса, 65044, пр. Шевченка, 1

Контактна особа Бондаренко С. І.,

Тел: (048) 233 87 55

Відповідальний за процедуру розгляду г
арантійних випадків від компанії Bosch:

Закревский В. М.,

Тел.: (044) 490 24 12



Порядок розгляду рекламації наступний:

  • Покупець надає документ, що підтверджує факт покупки з відміткою про дату продажу, а також гарантійний талон, або інший документ, що підтверджує придбання товару у офіційного дилера компанії Bosch.
  • Проводиться експертиза причини виходу виробу з ладу (на Бош Авто Сервісі чи Бош Дизель Сервіс/Центрі або на заводі-виробнику).

У випадку, якщо буде підтверджений брак виробництва - виріб буде замінено на новий.

В іншому випадку, покупець повинен сплатити витрати Бош Авто Сервіс чи Бош Дизель Сервіс/Центру на проведення експертизи. Покупець має право приймати участь в експертизі особисто або через свого представника.

 

Вироби Bosch не приймаються до гарантійного обслуговування в наступних випадках:

  • відсутній документ, що підтверджує факт покупки з відміткою про дату;
  • відсутній гарантійний талон, або інший документ, якщо такі передбачені (до запчастин, які повинні продаватись з гарантійним талоном, на території України, згідно до чинного законодавства, відносяться тільки акумулятори);
  • дата покупки перевищує 12 місяців;
  • є сліди зовнішнього механічного впливу (падіння, удари тощо);
  • виріб використовувався не за призначенням;
  • виріб використовувався з порушеннями правил експлуатації.

Адреси та телефони авторизованих гарантійних Бош Сервісів

Наверх