Гарантія та повернення

ГАРАНТІЯ


Гарантія на агрегати дизельних паливних систем (ТНВД/ПНВТ, форсунка, інжектор) і запчастини до них від виробника BOSCH підтримується виробником (не магазином, який продав товар) та дійсна лише за умови їх діагностики та ремонту в Бош Дизель Центрах (БДЦ), або в Бош Дизель Сервісах (БДС), що мають відповідну авторизацію.
Перед установкою відремонтованого виробу на двигун обов'язковою є заміна паливного фільтра і промивка паливної системи, включаючи паливний бак (при наявності забруднень, осаду тощо). Монтаж дизельних агрегатів на двигун допускається тільки на БДЦ/БДС і Бош Авто Сервісах (БАС), або на авторизованій сервісній станції автовиробника з обов'язковим оформленням замовлення-наряду із зазначенням всіх виконаних супутніх робіт. В іншому випадку гарантія на дизельні компоненти анулюється.
Гарантія на розпилювач форсунки діє тільки за умови його діагностики та монтажу в складі форсунки на БДЦ/БДС.
Безкоштовний ремонт або обмін виробу проводиться в БДЦ/БДС і в Гарантійних БАС протягом гарантійного строку. Грошову або натуральну компенсацію вартості виробу можливо отримати в торговельної організації, яка продала виріб, надавши оригінал Протоколу перевірки виробу, оформленого БДЦ/БДС або Гарантійним БАС.

Звертаємо Вашу увагу, що в разі відхилення гарантії, відправлення виробу до найближчого Сервісного Центру Бош і роботи з діагностики виробу оплачуються, виходячи з чинних розцінок Сервісних Центрів Бош.

З більш детальнішою інформацією можна ознайомитись на офіційному сайті Bosch Україна в розділі гарантійної підтримки.

Адреси та телефони авторизованих гарантійних BOSCH Сервісів


Щодо інших виробників запчастин (DELPHI, DENSO, CONTINENTAL) діють загальні положення щодо гарантії в Україні.

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.

1.1. Продавець надає Покупцю, гарантію на паливну апаратуру (паливний насос високого тиску, форсунки, запасні частини форсунок і паливного насосу високого тиску, регулятори, датчики і т.д.), дана гарантія поширюється на дефект Товару або дефект виробництва.
1.2. Оригінальна деталь –  це деталь, яка має на собі та/або своєму пакуванні логотип автовиробника і код запчастини/штрих код, за яким її ідентифікують згідно документації автовиробника.
1.3. Будь-яка інша деталь, незалежно від виробника і пакування, є ліцензійною або замінником оригіналу (неоригінальною).
1.4. Покупець має право звернутися з гарантійною претензією до виробника Товару або Продавця за місцем купівлі Товару.
1.5. Гарантійні зобов'язання не поширюються на електрообладнання, витратні запасні частини та матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, і т.п.). Дані види товару перевіряються на його цілісність і працездатність в момент покупки.

  1. ГАРАНТІЙНІ УМОВИ.

2.1. Гарантійний строк на Товари, за винятком електричних, складає:
       2.1.1.Для оригінальних Товарів - 12  (дванадцять) місяців з моменту отримання Товару Покупцем, але не більше 3 (трьох) місяців з моменту установки на автомобіль.
       2.1.2. Для неоригінальних Товарів - 6 (шість) місяців з моменту отримання Товару Покупцем, але не більше 3 (трьох) місяців з моменту установки на автомобіль.
2.2. Гарантійні зобов’язання Продавця на Товари,  виконуються за дотримання Покупцем наступних вимог:
      2.2.1. Надання документу, який підтверджує факт придбання даного Товару у  Продавця.
      2.2.2. Товар відповідає специфікації автомобіля (неоригінальний Товар є повноцінним аналогом і замінником оригінального Товару).
      2.2.3. Надання наряду-замовлення на монтаж Товару на СТО, в якому вказані відомості про автомобіль та перелік робіт по встановленню Товару.
      2.2.4. Надати документ, що підтверджує статус СТО як офіційного дилера - для оригінального товару, або сертифіковане СТО - для неоригінального товару, де проводилася установка.
      2.2.5. Сертифікат / ліцензія на проведення робіт даного виду.
      2.2.6. Надання технічного висновку СТО про  непрацездатність (дефектність) Товару.
      2.2.7. Надання документа про сплату виконаних на СТО робіт.
      2.2.8. Надати письмові роз'ясненням суті претензії.

2.3. Гарантія на Товар не розповсюджується в разі:
      2.3.1. Нормального зносу Товару, в процесі експлуатації автомобіля.
      2.3.2. Пошкодження Товару  внаслідок ДТП або недбайливої експлуатації.
      2.3.3. Несправностей Товару, який належить до паливної системи та/або системи вихлопу газів автомобіля, що виникли внаслідок застосування низькоякісного палива, в тому числі внаслідок забруднення або застосування етильованого бензину.
      2.3.4. Відсутності у замовленні-наряді на монтаж Товару на автомобіль відмітки про проведення робіт, які пов’язані, в тому числі, з обов’язковою заміною інших деталей або роботами згідно технгічного регламетну виробника автомобіля, без чого Товар може вийти з ладу.

2.4. Гарантійний строк на електричні Товари не встановлюється, а гарантія на них обмежується фактом працездатності на момент монтажу.

2.5. В  разі недотримання Покупцем вимог, за дотриманням яких діють гарантійні зобов’язання Продавця, Товар втрачає гарантію. 

  1. ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ГАРАНТІЙНИХ ПРЕТЕНЗІЙ.

3.1. Покупець вправі висувати до Продавця вимоги стосовно якості придбаного Товару відповідно до  діючого законодавства України.
3.2. При настанні гарантійного випадку Покупець інформує Продавця про це в письмовій формі, протягом 5 (п’яти) днів з моменту виявлення дефекту.
3.3. Для розгляду гарантійної претензії Покупець надає разом з Товаром документи згідно з п.2.2 даного Положення.
3.4. Продавець вивчає усі надані матеріали та  приймає рішення про задоволення гарантійної претензії Покупця або відмову із обґрунтуванням такого рішення.
     3.4.1. Строк розгляду гарантійної претензії складає 30 (тридцять) днів з моменту отримання усіх матеріалів.
     3.4.2. Продавець має право провести незалежну експертизу несправного (дефектного) Товару у разі незгоди з технічним висновком, який надає Покупець.

3.5. У разі задоволення гарантійної претензії Продавець інформує про це  Покупця  і надає  Товар  на заміну дефектного в строк згідно діючого законодавства України або повертає Покупцю сплачену за Товар грошову суму в розмірі вартості Товару.
3.6. Товари, що входять у комплект як складові частини, поверненню або обміну підлягають тільки у складі комплекту.

  1. ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ.

4.1. Товар підлягає поверненню у випадках та на умовах, визначених чинним законодавством України та даним Договором.
4.2. Повернення Товару обов’язково має бути узгодженим з Продавцем.
    4.2.1. В ході узгодження визначається порядок передачі Товару: строки, перевізник тощо.
    4.2.2. Неузгоджене повернення Товару призводить до фінансових витрат у вигляді пені за зберігання на складі транспортної компанії та подальшої  утилізації перевізником незатребуваного Товару.
    4.2.3. Усі ризики внаслідок неузгодженого повернення Товару несе Покупець.
    4.2.4. Товар, що повертається Продавцю на протязі 14 днів, за виключенням Товару, який було встановлено на автомобіль і повертається за гарантійною претензією,  повинен мати ціле пакування та штрих-код з номером Замовлення.
    4.2.5. Відсутність пакування та/або штрих-коду з номером Замовлення, а також ушкоджене пакування є підставою для відмови у поверненні Товару.

  1. ГАРАНТІЙНІ ВИПАДКИ.

5.1. Гарантійний випадок має місце, якщо дефект Товару або його частини виявляється протягом гарантійного терміну і має місце дефект Товару або дефект виробництва.
5.2. Гарантійних випадок не має місця, якщо:
     - дефект пояснюється порушенням приписів техобслуговування та експлуатації, порушення умов експлуатації автомобіля або елементів паливної системи до яких відноситься;
     - використовувалось дизельне паливо з порушенням експлуатаційних вимог (низька змазуюча здатність палива, наявність води, наявність механічних домішок і бруду, невідповідне стандарту цетанове число і вміст сірки);
     - відбулось несвоєчасне технічне обслуговування дизельної паливної системи (несвоєчасна заміна фільтруючих елементів, використання фільтруючих елементів, які не мають схвалення виробника паливної апаратури або виробника автомобіля, несвоєчасний злив води і конденсату з відстійників паливних фільтрів);
     - мали місце спроби усунення виявленого дефекту самостійно;
     - наявності механічних пошкоджень на рекламаційних вузлах і деталях.

5.3. У разі визнання випадку не гарантійним, Покупець оплачує всі витрати, пов'язані з встановленням причини та/або діагностуванням дизельної паливної апаратури, в тому числі транспортні витрати.

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ.

6.1. Продавець зберігає за собою право проводити інспекцію пошкодженого Товару та усувати виявлені дефекти.
6.2. Будь-яка відповідальність за непрямі або опосередковані втрати або будь-якого типу пошкодження, яких зазнав або які допустив Покупець, є виключеними. Заміна або ремонт не продовжує терміну початкової гарантії.

  1. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ.

7.1. Ця гарантія справляє додаткову дію і не порушує законні права Споживача.
7.2. Ця гарантія складена відповідно до вимог діючого законодавства України.
7.3. Ця гарантія діє за умови, що Покупець повністю оплатив виконані роботи, без жодних винятків чи затримок.
7.4. У випадку виникнення протиріччя між цими гарантійними умовами та нормами чинного законодавства України – застосовуються норми чинного законодавства України.
7.5. Продавець несе відповідальність виключно в рамках цієї гарантії та не відповідає за будь-які інші поручительства та/або явні та неявні гарантії.

Повернення купленого у нас товару


Всі товари приймаються на повернення протягом 14 днів за умов:
 - товар не встановлювався на автомобіль;
 - не пошкоджене оригінальне пакування (наприклад, герметичне пакування запчастин, пломби, етикетки тощо);
 - пакування не забруднене мастилом, не має запаху палива.