Датчики, клапани систем Common Rail
Дуже часто власники автомобілів плутають поняття "датчик тиску палива" та "клапан тиску палива" називаючи це "одним і тим же".
Насправді це два різних компоненти паливної системи Common Rail, які несуть кожен свою функцію.
Завдання датчика тиску палива вимірювати тиск палива в рейці в даний час роботи двигуна, а завдання клапана регулювання тиску - перепускати паливо назад в бак, залежно від режиму роботи двигуна.
До речі, клапан регулювання тиску на рампі частіше називають просто регулятором тиску палива, зворотним клапаном, перепускний клапан, редукційний клапан, паливний клапан і т.д.
Але ці назви з " датчиком тиску палива " відповідно ніяк не пов'язані.
Щоб купити датчик тиску палива в рампі, досить назвати нам каталожний номер датчика. Як правило, він вказаний на пластиковій чи металевій частині деталі. Якщо ви не знаєте як підібрати потрібний датчик, тоді зв'яжіться з нами за телефонами - ми підберемо вам потрібну запчастину.
У даній категорії представлений каталог датчиків та клапанів тиску палива в паливній рампі (рейці) Common Rail відомих виробників Bosch, Delphi, Denso, VDO Siemens.
Як дізнатися який регулятор чи датчик, який стоїть на паливній рейці вашого автомобіля, Вам потрібен? Тут все трохи простіше, ніж, наприклад, з регуляторами, які знаходяться на ТНДВ. Доступ до паливної рампи, як правило, набагато ширший, ніж до насоса чи іншого агрегату. Каталожні номери (заводські) вибиті на самих регуляторах (датчиках) і їх можна подивитися та прочитати. Якщо згодом номер стерться і його неможливо прочитати, тоді на допомогу прийде заводський номер паливної рампи. З каталожним номером паливної рейки менеджери зможуть точно підібрати той чи інший компонент системи. Найкращий випадок - це він код автомобіля.
Усі датчики та клапани, практично однакові на зовнішній вигляд. І здавалося б, яка різниця у датчику за 800 грн та за 4000 грн? Відповідь криється в діапазоні вимірювань, на які заводом-виробником налаштований той чи інший датчик + діапазон тиску, який може бути створений насосом ТНВД у тій чи іншій паливній рампі, яка стоїть на тому чи іншому автомобілі. Простими словами - датчик тиску паливної рампи автомобіля Мерседес Спрінтер 313CDI, 2.2л, 2000-2006 років випуску, не може стояти на рампі вантажного автомобіля VOLVO FL 320, 7.1л, 2006р. тиск, який створює насос ТНВД набагато вищий у рампі вантажного автомобіля.