0440020031 BOSCH Насос підкачування палива (FP/ZP18/R1S) Volvo/Hyundai/KIA

Артикул: 0440020031
Немає в наявності
В наявності
0 грн
5 816 грн
+

Немає в наявності

Способи доставки

Відправка замовлень Новою Поштою по всій території України;

Способи оплати
  • Оплата на сайті, картою онлайн

Оплата за замовлення здійснюється через онлайн-сервіс WayForPay. Комісія онлайн-сервісу за обробку замовлення - 2%.

  • Післяплата

Оплата в пункті видачі компанії «Нова пошта» після отримання та перевірки вмісту посилки на предмет відповідності до замовлення. Додатково оплачується комісія транспортної компанії – +2,5% від вартості замовлення.

  • Безготівкова оплата на картку-ключ підприємця

Переказ коштів здійснюється в будь-якому відділенні зручного для вас банку або на сайті банку, а також через мобільний додаток.

  • Безготівкова оплата на розрахунковий рахунок

Переказ коштів на розрахунковий рахунок підприємства з ПДВ або без ПДВ. Цей варіант передбачає перерахунок вартості товару у разі оплати з ПДВ.

Опис товару

Шестеренний насос BOSCH FP/ZP18/R1S 0440020031

встановлюється на радіальні ТНВД типу CP3S3 автомобілів: Volvo (S60, V70, XC70), KIA (Cerato, Sorento), Hyundai (H-1, Libero, Portex, Starex), Volvo / Volvo Penta з об'ємами моторів 1.5 2.4 2.5

застосовується на паливному насосі високого тиску BOSCH під каталожним номером:

0445010043 (0445010043); 0445010052 (0445010052);
0445010101 (0445010101); 0445020057 (0445020057);

Паливопідкачуючий насос Бош 0440020031

або насос підкачування контуру низького тиску служить для забезпечення подачі палива у потрібній кількості до компонентів контуру високого тиску палива:
  • на всіх експлуатаційних режимах;
  • з мінімальним рівнем шуму;
  • з необхідним тиском;
  • протягом усього терміну служби автомобіля

Шестеренний паливопідкачувальний насос використовується для подачі палива до систем індивідуальних ТНВД (вантажні автомобілі) та Common Rail (легкові, вантажні автомобілі та всюдиходи). Насос кріпиться безпосередньо на двигуні або вбудовується у корпус ТНВД. Привід насоса здійснюється через муфту шестерним передачею або зубчастим ременем. Основними компонентами насоса є дві шестірні, що знаходяться в зачепленні, які обертаються в різні сторони і пропускають паливо в зазорах між сторонами всмоктування до сторони нагнітання. Лінія контакту між шестернями, що обертаються, забезпечує ущільнення між сторонами всмоктування і нагнітання насоса, перешкоджаючи перетіканню палива назад.
Кількість палива, що подається, приблизно пропорційно частоті обертання колінчастого валу двигуна. Тому регулювання величини подачі відбувається або за допомогою дроселювання на стороні всмоктування палива, або за допомогою клапана перепуску на стороні нагнітання.
Паливопідкачуючий насос шестеренного типу не потребує технічного обслуговування. Для видалення повітря з паливної системи перед першим пуском двигуна або після витрати палива в паливному баку може бути використаний ручний насос, що підкачує, встановлений безпосередньо на шестеренному насосі або в магістралі низького тиску.
Відгуки
Поки немає відгуків
Написати відгук
Ім'я*
Email (не обов'язково)
Введіть коментар*