294180-0100 Denso | Насос низького тиску CR HP3 ISUZU/MITSUBISHI (тонкий)
Артикул:
294180-0100
Способи доставки
Відправка замовлень Новою Поштою по всій території України;
Способи оплати
- Оплата на сайті, картою онлайн
Оплата за замовлення здійснюється через онлайн-сервіс WayForPay. Комісія онлайн-сервісу за обробку замовлення - 2%.
- Післяплата
Оплата в пункті видачі компанії «Нова пошта» після отримання та перевірки вмісту посилки на предмет відповідності до замовлення. Додатково оплачується комісія транспортної компанії – +2,5% від вартості замовлення.
- Безготівкова оплата на картку-ключ підприємця
Переказ коштів здійснюється в будь-якому відділенні зручного для вас банку або на сайті банку, а також через мобільний додаток.
- Безготівкова оплата на розрахунковий рахунок
Переказ коштів на розрахунковий рахунок підприємства з ПДВ або без ПДВ. Цей варіант передбачає перерахунок вартості товару у разі оплати з ПДВ.
294180-0100 Denso Насос низького тиску CR HP3 ISUZU/MITSUBISHI (тонкий)
Шестеренний паливний насос, що підкачує
використовується для подачі палива до систем індивідуальних ТНВД (вантажні автомобілі) та Common Rail (легкові, вантажні автомобілі та всюдиходи). Насос кріпиться безпосередньо на двигуні або вбудовується у корпус ТНВД. Привід насоса здійснюється через муфту шестерним передачею або зубчастим ременем. Основними компонентами насоса є дві шестірні, що знаходяться в зачепленні, які обертаються в різні сторони і пропускають паливо в зазорах між сторонами всмоктування до сторони нагнітання. Лінія контакту між шестернями, що обертаються, забезпечує ущільнення між сторонами всмоктування і нагнітання насоса, перешкоджаючи перетіканню палива назад.
Кількість палива, що подається, приблизно пропорційно частоті обертання колінчастого валу двигуна. Тому регулювання величини подачі відбувається або за допомогою дроселювання на стороні всмоктування палива, або за допомогою клапана перепуску на стороні нагнітання.
Паливопідкачуючий насос шестеренного типу не потребує технічного обслуговування. Для видалення повітря з паливної системи перед першим пуском двигуна або після витрати палива в паливному баку може бути використаний ручний насос, що підкачує, встановлений безпосередньо на шестеренному насосі або в магістралі низького тиску.
Кількість палива, що подається, приблизно пропорційно частоті обертання колінчастого валу двигуна. Тому регулювання величини подачі відбувається або за допомогою дроселювання на стороні всмоктування палива, або за допомогою клапана перепуску на стороні нагнітання.
Паливопідкачуючий насос шестеренного типу не потребує технічного обслуговування. Для видалення повітря з паливної системи перед першим пуском двигуна або після витрати палива в паливному баку може бути використаний ручний насос, що підкачує, встановлений безпосередньо на шестеренному насосі або в магістралі низького тиску.
Поки немає відгуків