0440020078 BOSCH Підкачувальний насос низького тиску MAN TGA, TGS, TGX
Відправка замовлень Новою Поштою по всій території України;
- Оплата на сайті, картою онлайн
Оплата за замовлення здійснюється через онлайн-сервіс WayForPay. Комісія онлайн-сервісу за обробку замовлення - 2%.
- Післяплата
Оплата в пункті видачі компанії «Нова пошта» після отримання та перевірки вмісту посилки на предмет відповідності до замовлення. Додатково оплачується комісія транспортної компанії – +2,5% від вартості замовлення.
- Безготівкова оплата на картку-ключ підприємця
Переказ коштів здійснюється в будь-якому відділенні зручного для вас банку або на сайті банку, а також через мобільний додаток.
- Безготівкова оплата на розрахунковий рахунок
Переказ коштів на розрахунковий рахунок підприємства з ПДВ або без ПДВ. Цей варіант передбачає перерахунок вартості товару у разі оплати з ПДВ.
0440020078 (0 440 020 078) FP/ZP18/R1S BOSCH (ОЕМ 51121017148)
Шестеренний насос низького тиску палива (насос підкачування) для системи подачі палива Common Rail.
Формула типу FP/ZP18/R1S.
Артикул ОЕМ 51121017148.
Встановлюється на автомобілі сімейства MAN (HOCLN Bus, DF Commuter/Intercity, Lions City, TGA, TGS, TGX)
використовується для подачі палива до систем індивідуальних ТНВД (вантажні автомобілі) та Common Rail (легкові, вантажні автомобілі та всюдиходи). Насос вбудовується у корпус ТНВД. Основними компонентами насоса є дві шестірні, що знаходяться в зачепленні, які обертаються в різні сторони і пропускають паливо в зазорах між сторонами всмоктування до сторони нагнітання. Лінія контакту між шестернями, що обертаються, забезпечує ущільнення між сторонами всмоктування і нагнітання насоса, перешкоджаючи перетіканню палива назад.
Кількість палива, що подається, приблизно пропорційно частоті обертання колінчастого валу двигуна. Тому регулювання величини подачі відбувається або за допомогою дроселювання на стороні всмоктування палива, або за допомогою клапана перепуску на стороні нагнітання.
Паливопідкачуючий насос шестеренного типу не потребує технічного обслуговування. Для видалення повітря з паливної системи перед першим пуском двигуна або після витрати палива в паливному баку може бути використаний ручний насос, що підкачує, встановлений безпосередньо на шестеренному насосі або в магістралі низького тиску.